Ένα επώνυμο blog που γράφει και αναδημοσιεύει θέματα που αφορούν τον Καποδιστριακό Δήμο Πάργας. Oι αναρτήσεις του δεν αποτελούν υποχρεωτικά και άποψη του διαχειριστή
Για αναρτήσεις και διαφωνίες επώνυμα στη διεύθυνση tessas@freemail.gr

Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

Παργινά 2012.

Στις 15 Αυγούστου με τα Παργινά ολοκληρώνονται
οι εκδηλώσεις που έχει προγραμματίσει
ο δήμος Πάργας για το φετινό καλοκαίρι.

    Τα Παργινά η Κανάρεια είναι  εκδηλώσεις που έχουν  τόσο θρησκευτικό, όσο και ιστορικό χαρακτήρα και λαμβάνουν χώρα στο νησάκι της Παναγίας, μπροστά στην πόλη της Πάργας. Στις 14 Αυγούστου ο κόσμος μεταβαίνει στο νησάκι και στήνεται εκεί ένα λαϊκό γλέντι με τοπική παραδοσιακή μουσική. Στις 15 Αυγούστου αναβιώνει η "βαρκαρόλα" ένα έθιμο το οποίο αναπαριστά την επιστροφή των Παργινών και των Ιερών Κειμηλίων στην ελεύθερη πλέον πόλη της Πάργας, αφού σύμφωνα με την ιστορία της πόλης, οι κάτοικοι εγκατέλειψαν την Πάργα, όταν αυτοί πουλήθηκε από τους Άγγλους στον Αλή Πασά το 1819. Δύο σειρές από πλεούμενα από το κάστρο και τις Παυλούκες, στολισμένες με ενετικά φανάρια, φτάνουν στο λιμάνι, όπου πλήθος κόσμου τους υποδέχεται με εορτασμούς και πυροτεχνήματα.
Δημ.Ραδ.Πρέβεζας

Αναδημοσίευση από το blog    epirus-tv-news.

Σάββατο 11 Αυγούστου 2012

Ευτράπελα στην Πάργα.

"Στα χέρια δεν ήρθαν οι κάτοικοι με
τον καλλικρατικο δήμαρχο Πάργας"

   Μόνον στα χέρια δεν ήρθαν οι κάτοικοι με τον καλλικρατικο δήμαρχο Πάργας όταν χωρίς απόφαση χωρίς καμία συνεννόηση με κανέναν θέλησε να δημιουργήσει τετελεσμένα προσπαθώντας να κατεδαφίσει με μπουλντόζα την μάντρα του δημοτικού Σχολείου Πάργας. Δεν έχει καταλάβει ακόμα δήμαρχος Πάργας που έχει έδρα το καναλάκι, λόγω του ‘’τυπογραφικού λάθους ‘’ που έγινε το βράδυ κατά την ψήφιση του καλλικρατικού νομοσχεδίου, ότι δεν μπορεί να γίνει τίποτε χωρίς την συναίνεση έστω και ενός μέρους των κατοίκων; Ειδοποιήθηκε λοιπόν ο Εισαγγελέας και ο δήμαρχος και ο σύμβουλος που τον συνόδευε γλύτωσαν το αυτόφωρο όταν εσπευσμένα αποχώρησαν από το σημείο την τελευταία στιγμή. Δεν είναι δυνατό για να εξυπηρετηθούν δυό-τρείς επαγγελματίες να δημιουργούμε κυκλοφοριακό χάος, να ταλαιπωρούνται όλοι οι κάτοικοι και οι δεκάδες χιλιάδες των Τουριστών που ευτυχώς και εφέτος κατέκλισαν την Πάργα. Οι δεκάδες γκάφες, τα ασφαλιστικά μέτρα που έχασε, οι παλινωδίες, κάτι άστοχες προσλήψεις, οι κινητοποιήσεις των δημοτών, οι παραιτήσεις, η σχετικά πρόσφατη ανεξαρτητοποίηση συμβούλου, το αυτόφωρο που παρά τρίχα γλύτωσε ,δεν είναι αρκετά όπως φαίνεται για να καταλάβει ότι ποτέ δεν είναι στραβός ο γιαλός αλλά κάποιος στραβά αρμενίζει.

Αναδημοσίευση από το blog  epirusgate.