Σε οκτώ άξονες θα κινηθεί η νέα
επικοινωνιακή στρατηγική της Περιφέρειας Ηπείρου για τον τουρισμό των
επόμενων τεσσάρων χρόνων. Οι άξονες έχουν προκύψει από τη μακρόχρονη
συνεργασία που υπήρξε με τοπικούς φορείς, παράγοντες του τουρισμού ως
επίσης και τις εμπειρίες που έχουν αποκομιστεί από την υλοποίηση του
προηγούμενου προγράμματος και τις συμμετοχές σε διεθνείς εκθέσεις.
Έμφαση δίνεται και στην ανάδειξη των αγροδιατροφικών προϊόντων της
τοπικής παραγωγής.
Η σχετική πράξη εντάχθηκε με απόφαση που
υπέγραψε ο Περιφερειάρχης στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα "Ήπειρος
2014-2020" με προϋπολογισμό 1.499.860,60 ευρώ και σύντομα αναμένεται η
διενέργεια του Δημόσιου Διεθνούς Διαγωνισμού για την ανάδειξη του
αναδόχου.
Η γενικότερη στόχευση αφορά (μεταξύ
άλλων) την αναβάθμιση της ποιότητας της τουριστικής δραστηριότητας και
τον εκσυγχρονισμό των προσφερόμενων τουριστικών υπηρεσιών. Επιδιωκόμενο
αποτέλεσμα είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η
αποτελεσματικότερη αξιοποίηση των τουριστικών πόρων και η διάχυση της
τουριστικής κατανάλωσης.
Συγκεκριμένα οι άξονες είναι οι εξής: