Ένα επώνυμο blog που γράφει και αναδημοσιεύει θέματα που αφορούν τον Καποδιστριακό Δήμο Πάργας. Oι αναρτήσεις του δεν αποτελούν υποχρεωτικά και άποψη του διαχειριστή
Για αναρτήσεις και διαφωνίες επώνυμα στη διεύθυνση tessas@freemail.gr

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016

Αφιέρωμα στον Παργινό Άλκη Αλκαίο.

   Ο Βαγγέλης (Άλκης Αλκαίος) θα μας έβριζε που βάλαμε το πρόσωπό του στην αφίσα. Μετά από το "Εμπάργκο" δεν φωτογραφιζόταν, ούτε έδινε συνεντεύξεις. Τα τραγούδια του όμως ζουν και βασιλεύουν και θα αγαπηθούν και από τις επόμενες γενιές. Το πρόσωπό του το βλέπω κάθε στιγμή μπροστά μου. Ας μην έχω, μόνο εγώ αυτό το προνόμιο. Προφητικοί οι στίχοι του που αφιέρωσε στην Αλεξάνδρα μου.
"Άσε άλυτο το γρίφο
και μη το παιδεύεις φως μου
πως θ΄ αντέξεις δίχως μύθο
την αλήθεια αυτού του κόσμου"

Πηγή: Αναδημοσίευση από τη σελίδα  Thanos Mikroutsikos στο Φέισμπουκ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: