Ένα επώνυμο blog που γράφει και αναδημοσιεύει θέματα που αφορούν τον Καποδιστριακό Δήμο Πάργας. Oι αναρτήσεις του δεν αποτελούν υποχρεωτικά και άποψη του διαχειριστή
Για αναρτήσεις και διαφωνίες επώνυμα στη διεύθυνση tessas@freemail.gr

Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

Συνέντευξη με τον TUS (Χιπ Χοπ Χωριό).

    Περίεργος τύπος ο Χρήστος Τούσης. Όσο περίεργη είναι και η καλλιτεχνική του περσόνα, ο TUS. Ανοιχτός αλλά και κλειστός χαρακτήρας συνάμα. Κάφρος αλλά και ταυτόχρονα βαθιά ευαίσθητος. Ευγενικός αλλά και κατά καιρούς εριστικά επιθετικός. Αυτές οι αντιφάσεις στο χαρακτήρα του με γοήτευσαν, «με την καλή έννοια» που θα έλεγε και γνωστός manager του χώρου! Η συνέντευξη μαζί του στο hip hop χωριό θα είχε γίνει νωρίτερα, απλά έπρεπε να συμπλεύσω μαζί του στα περίεργα νυχτερινά του ωράρια. Κάποια στιγμή, μετά από 20-25 αναπάντητες κατάφερα να τον πετύχω και ιδού το αποτέλεσμα:

 "Τιμή μου που συνεργάστηκα με τον Φοίβο, είναι ένας από τους πιο πετυχημένους παραγωγούς στην Ελλάδα και εννοείτε ότι σέβεται και δέχεται τους στίχους μου ως έχουν"

Χωριανός: Καλησπέρα κύριε Τούση. Ο κόσμος σας γνωρίζει σαν rapper. Έχετε κάποια άλλη ιδιότητα την οποία θα θέλατε να μας κοινοποιήσετε?
Tus: Πάντως δεν παριστάνω τον δημοσιογράφο σαν εσένα (γέλια). Είμαι στα χαρτιά αγρότης, κι αυτό γιατί φυτεύω τους mc's που έχει ο Β.....ης!!

Χωριανός: Ωραία ξεκινήσαμε!
Tus: Που να δεις και πως θα συνεχίσουμε. Άντε, λέγε!

Χωριανός: Πόσο εύκολο ή δύσκολο ήταν ένα παιδί σαν και εσένα από την επαρχία να καταφέρει να μπει στην πολυπληθή hip hop σκηνή και να κάνει την εντύπωση που έκανες από τα πρώτα κιόλας τραγούδια του?
Tus: Ήταν εύκολο από την στιγμή που άκουγα τους πάντες και δεν ταυτίστηκα με κανέναν τους. Είχα λίγο από όλα και τίποτα ξεπατικωμένο από κάποιον άλλο. Έτσι βγήκα ως κάποιος συγκεκριμένος και όχι ως άλλος ένας..

Χωριανός: Πως γίνεται ένας άνθρωπος από την πανέμορφη και γραφική Πάργα να βγαίνει με τόσο οργισμένος και με τόσα μπινελίκια έτοιμα στο στόμα? Μήπως για όλα φταίει μια γυναίκα, που όλα τα μπορεί όπως λέει και το κλασσικό άσμα?
Tus: Όμορφη η Πάργα είναι για τους τουρίστες! Εγώ ήμουνα εκεί γέννημα θρέμμα και είδα και μια πλευρά τις που με εξόργιζε... Επίσης το παράδειγμα που έδωσες με τις γυναίκες ήταν άστοχο γιατί αυτοί που το λένε είναι από την Αλεξανδρούπολη!

Χωριανός: Οι γυναίκες όλα τα μπορούν, από όπου και να είναι. Θέλεις να σου πω πράγματα που μπορεί να κάνει μια γυναίκα, και δεν είσαι διατεθειμένος να τα κάνεις εσύ;
Tus: Εκεί έχεις ένα δίκιο!

Χωριανός: Από τις πρώτες σου κιόλας εμφανίσεις αυτό που έκανε εντύπωση ήταν πως πάντα χρησιμοποιούσες το πρόσωπο σου στις αφίσες και στα εξώφυλλα των δίσκων σου. Ήταν μια εποχή που ελάχιστοι το έκαναν αυτό, οι πιο αναγνωρίσιμοι καλλιτέχνες βασικά.
Tus: Ε τι να κάνουμε άλλοι γεννήθηκαν γνωστοί και άλλοι γίναν στην πορεία (γέλια). Εγώ έπαιζα live! Τι θες να έβαζα στην αφίσα έναν που κάνει ελικοπτεράκι και έναν σκυφτό με καπέλο μπροστά που να αφήνουμε να εννοηθεί ότι ίσως αυτός να είμαι εγώ ή ίσως να είναι απλά ένα hip hop live; Σοβαρά τώρα. Αυτό το έκανα γιατί από πολύ νωρίς τα βιντεάκια μου άρα και η φάτσα μου είχανε αρκετά views πράγματα που εξίσου πολύ λίγοι έκαναν τότε. Έτσι, όταν έβλεπαν την αφίσα λέγανε «μωρέ ο τέτοιος που λέει αυτό! Ας πάμε να τον δούμε!» Πάντως ειδικά από σένα που είσαι τόσο χωμένος στο management τύπος δεν περίμενα τέτοια ερώτηση!

Χωριανός: Χρήστο, μέσα στο πέρασμα του χρόνου έχεις αποκτήσει ορκισμένους fans και εχθρούς. Έχουμε δει μέχρι και τατουάζ με το όνομα σου σε διάφορα σώματα. Που οφείλεται η τόσο έντονη ταύτιση των οπαδών σου? Πως σε κάνει να νιώθεις;
Tus: Είναι πολύ όμορφο να με νιώθει τόσο στο πετσί του και μάλιστα με όλη την σημασία τις λέξεως! Όσο για του εχθρούς νιώθω εξίσου πολύ όμορφα γιατί και αυτοί με νιώθουν σε άλλα σημεία του σώματος τους όπως…

Χωριανός: Εεεε, μην το πεις, θα διαβάσουν και ανήλικοι τη συνέντευξη.
Tus: Όπως στο νευρικό τους σύστημα… Κατευθείαν να παρεξηγήσεις!

Αναδημοσίευση από τη σελίδα,  tralala.


Χωριανός: Γενικά δημιουργείς παρεξηγήσεις. Κατά καιρούς έχεις αναπτύξει πολλές κόντρες με διάφορους Hip hop καλλιτέχνες. Βασικά πρέπει να είσαι ο rapper -που έχει μαλώσει με τους περισσότερους άλλους rappers αυτή τη στιγμή στη σκηνή. Τι σε ωθεί να κοντράρεις τόσο έντονα;
Tus: Με όλους όσους κράζω ονομαστικά έχω και προσωπικά. Γιατί έχω πρόβλημα με τα γυναικουλιστικα και όχι με τις γυναίκες που μου λένε κάποιοι κατά καιρούς, και αυτοί είναι εξίσου γυναικούλες. Σε πλησιάζουνε για δημόσιες σχέσεις και πίσω πέφτει φτυάρι όπως είχε πει και ο Μηδενιστής σε έναν παρόμοιο κάποτε "μην έρχεσαι και μου δίνεις το χέρι κράζουμε που κράζουμε ο ένας τον άλλον ας το κάνουμε τουλάχιστον σαν άντρες".

Χωριανός: Δεν έχεις και άδικο. Διακρίνουμε στο στίχο σου αλλά και στην ονοματολογία των album σου ένα κόλλημα με τις μητέρες. Από που προκύπτει αυτό; Δεν αγαπάς τις μαμάδες.
Tus: Εγώ δεν αγαπάω τις μαμάδες; Ξεχνάς σε ποιον μιλάς μου φαίνεται με top failing hit το "Αγαπώ την μάνα σου"; Ο όρος μητέρα ενοχλεί. Ο όρος τούσης εξίσου. Δεν γίνετε να πάνε χωρια αυτά τα 2. Γι΄αυτό και ο τελευταίος μου δίσκος ονομάζεται «Μάνα X ουρανού 2».

Χωριανός: Έχεις συνεργαστεί κατά καιρούς με πάρα πολλούς παραγωγούς και djs? Τελευταία σου συνεργασία είναι αυτή με τον Φοίβο, η οποία εξόργισε μερίδα του hip hop κοινού, γιατί πιστεύουν ότι το πούλησες για τα φράγκα.
Tus: Έχω συνεργαστεί με όσους ήθελα να συνεργαστώ και με όσους δεν συνεργάστηκα είναι επειδή δεν ήθελα. Αυτό για μένα είναι επιτυχία στην ζωή μου. "I’m not hip hop", είμαι πρώτα ο εαυτός μου και μετά η propaganda τους.

Χωριανός: Τι έχεις να πεις στους επικριτές σου?
Tus: Ο κόσμος που σε ζητάει να είσαι κάπως δηλ πχ "αντιεμπορικός" ή "underground" ας πούμε, σε θέλει εξίσου προϊόν του. Ουσιαστικά να γίνεις όπως σε φαντάζεται άσχετα αν εσένα σε αντιπροσωπεύει αυτό η όχι. Το ξεπούλημα της προσωπικότητας σου αρχίζει εκεί που γίνεσαι ο ίδιος προϊόν του καθενός.

Χωριανός: Μεγάλη κουβέντα είπες τώρα.
Tus: Έτσι είναι. Πολλοί πουλήθηκαν στην ταμπέλα του hip hop και ξεχάσανε να είναι ο εαυτός τους, ποιος θα μου το αμφισβητήσει αυτό; Όσο το κομμάτι με τον Φοίβο είχε ανεβεί μήνες πριν σε demo version με beat από τον "michali zita" στο Youtube. Επειδή λοιπόν πήγαινε περίφημα, ο Φοίβος πίστεψε σε αυτό ήρθε σε επαφή μαζί μου. Πήρε δικαιώματα από την Τουρκία και έβαλε ένα κάρο βαράτε βιολιτζήδες για να γίνει παραγωγικά σωστότερο! Αυτό ήταν. Τιμή μου που συνεργάστηκα με τον Φοίβο, είναι ένας από τους πιο πετυχημένους παραγωγούς στην Ελλάδα και εννοείτε ότι σέβεται και δέχεται τους στίχους μου ως έχουν. Δεν υπήρξε καμιά επέμβαση στο να αλλάξω κάτι από όσα γράφω. Ως εκ τούτου, αυτό είναι εξίσου μεγάλη μου τιμή, καθώς πρόκειται για έναν άνθρωπο που έχει πάρει ονειρικούς τίτλους και τους τραπεζικούς λογαριασμούς τις ελληνικής μουσικής.

Χωριανός: Ήσουν κατανοητός. Στιχουργικά επικεντρώνεσαι πολύ και στις αγαπημένες όλων groupies. Έχεις κάποια ακραία ιστορία με γκρουπι, να μοιραστείς;
Tus: Δυστυχώς η ευτυχώς αναπόφευκτο θέμα αυτή η φάρα γυναικών από την μέρα που γύρισες να πεις "δηλώνω καλλιτέχνης" που λέει και ο Μέγας. Δεν έχω να σου πω κάτι ξεχωριστό η έντονο που έζησα με κάποια από αυτές γιατί είναι όλες ίδιες, να σου πω για όλες δεν προλαβαίνω, θα πρέπει να γυρίσεις τη συνέντευξη σε τρίτομη εγκυκλοπαίδεια.

Χωριανός: Ποια είναι τα σχέδια σου για το μέλλον; Επιτυχίες με το Φοίβο ή αλητείες και βρωμιά με τον Cenobite;
Tus: Δυστυχώς για τους κακοπροαίρετους μέχρι και με τον Φοίβο ετοιμάζω βρωμιές, γι’ αυτό να μην λεν μεγάλα λόγια. Όσο για τον Cenobite ήταν είναι και θα είναι κάτι παραπάνω από συνεργάτης, "αδερφός" θα έλεγα.. άρα το να σταματήσουμε να κάνουμε μουσική μαζί παραείναι δύσκολο!

Χωριανός: Τι έχεις να προτείνεις στα νέα παιδιά τα οποία μπαίνουν τώρα στο χώρο του MCing?
Tus: Να είναι ο εαυτός τους. Όχι ο αγαπημένος τους mc. Έχει σημασία να είναι πρώτα εκπρόσωποι του εαυτού τους και μετά της μουσικής που θα επιλέξουνε να εκπροσωπούν.

Αναδημοσίευση από τη σελίδα,  tralala.

Δεν υπάρχουν σχόλια: