Ένα επώνυμο blog που γράφει και αναδημοσιεύει θέματα που αφορούν τον Καποδιστριακό Δήμο Πάργας. Oι αναρτήσεις του δεν αποτελούν υποχρεωτικά και άποψη του διαχειριστή
Για αναρτήσεις και διαφωνίες επώνυμα στη διεύθυνση tessas@freemail.gr

Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015

«Μπάχαλο» με τη διαδικασία αποκομιδής και μεταφοράς των σκουπιδιών σε Φανάρι και Πάργα.

   Το atpreveza με αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, τόσο στις 23 Ιουνίου (διαβάστε ΕΔΩ), όσο και στις 22 Αυγούστου (διαβάστε ΕΔΩ), σας ενημέρωσε για το «μπάχαλο» που επικράτησε με την ανάθεση της αποκομιδής και της μεταφοράς απορριμμάτων στο Δήμο Πάργας (στην Πάργα και στα παραλιακά της Δ.Ε. Φαναρίου).
Η εταιρεία λοιπόν συνέχιζε να προσφέρει τις υπηρεσίες της στο Δήμο Πάργας ολόκληρο το καλοκαίρι, την ώρα που δεν είχε υπογραφεί καμία σύμβαση. Κι αυτό γιατί ο πρώτος διαγωνισμός κρίθηκε άκυρος, αφού δεν προηγήθηκε προσυμβατικός έλεγχος, ο οποίος απαιτείται σε συμβάσεις για τις οποίες ο προϋπολογισμός της μελέτης ξεπερνά τις 200.000 ευρώ.
Ο δεύτερος έγινε στις 3 Σεπτεμβρίου, όπου φυσικά η Εn Act πήρε το έργο (απολύτως λογικό) και για την Πάργα και το Φανάρι, ενώ η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου συνεδρίασε στις 9 Σεπτεμβρίου (διαβάστε ΕΔΩ και ΕΔΩ τα σχετικά έγγραφα), για να ολοκληρώσει τη διαδικασία και να εγκρίνει τα πρακτικά του διαγωνισμού.
Το... αστείο στην εισήγηση του Προέδρου της Επιτροπής, όπως εμφανίζεται το σχετικό πρακτικό στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ, είναι πως αναφέρεται η παρακάτω φράση:
«Προτείνω την ανάθεση της εργασίας στην εν λόγω εταιρεία παρά το γεγονός ότι είχαμε μία μόνο προσφορά, διότι η αποκομιδή και μεταφορά των απορριμμάτων αποτελεί κατεπείγουσα ανάγκη για το δήμο μας ιδιαίτερα λόγω του τουρισμού και της μεγάλης αύξησης των επισκεπτών από την Ελλάδα και το εξωτερικό και δεν υπάρχει κανένα περιθώριο καθυστέρησης προκειμένου να ανταπεξέλθουμε ικανοποιητικά στην εύρυθμη λειτουργία του δήμου μας», την ώρα που το καλοκαίρι έχει τελειώσει και η τουριστική σεζόν σχεδόν έχει ολοκληρωθεί.
Πέρα πάντως από το «μπάχαλο» της διαδικασίας, αξίζει να σημειωθεί, σύμφωνα με μαρτυρίες κατοίκων, πως η κατάσταση στην αποκομιδή και μεταφορά των απορριμμάτων ήταν βελτιωμένη το φετινό καλοκαίρι σε σχέση με πέρυσι.
Στο μεταξύ, στη συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής στις 9 Σεπτεμβρίου, η εταιρεία En Act (δείτε ΕΔΩ), διεκδικεί δικαστικά και θα λάβει από το Δήμο Πάργας ένα ποσό της τάξεως των 70.000 ευρώ.
Π.Τ. 
Πηγή: Αναδημοσίευση από τη σελίδα  atpreveza.gr.

Δεν υπάρχουν σχόλια: