Σεπτέμβριος 2013. Οι καθηγητές ήδη παρουσιάστηκαν στο σχολείο. Δεν υπάρχουν ουσιαστικά κενά. Πιστεύουμε ότι μέχρι τις 11-09-13 (ημέρα έναρξης της σχολικής χρονιάς) θα έχουν και αυτά καλυφθεί. (Μουσικής και Καλλιτεχνικών).
Τα βιβλία ήδη έχουν παραληφθεί. Ελάχιστες οι ελλείψεις. Έχουν καταγραφεί. Έχουμε συνεννοηθεί με τον υπεύθυνο της δ/νσης να τακτοποιηθεί και αυτό το θέμα τη Δευτέρα 09/09/13.
Η διαρροή στο δίκτυο ύδρευσης στο προαύλιο (έχουμε ειδοποιήσει το Δήμο από τον Απρίλιο) δεν έχει αποκατασταθεί ακόμη. Υποσχέθηκαν πάλι ότι θα έρθουν. Περιμένουμε για να καθαρίσουν και την αυλή από τα χόρτα.Τι να πει κανείς. Και τα χρήματα του κυλικείου τα διαθέτουν κατά το δοκούν. Τι να πει κανείς. Υπεροψία και μέθη (κυριολεκτικά και μεταφορικά).
Στην πρώτη άτυπη συνεδρίαση του συλλόγου καθηγητών, ο δ/ντης τόνισε πως πρέπει να αγνοούμε πρόσωπα και καταστάσεις που ισοπεδώνουν ευαισθησίες και ελπίδες. Αξίζει, παρά το γεγονός ότι η περιρρέουσα ατμόσφαιρα είναι άλλη , αξίζει να συνεχίσουμε να κάνουμε το σωστό και δύσκολο με συνέπεια και ευθύνη για το συμφέρον των γονέων, της κοινωνίας, της πατρίδας (όμορφη και παράξενη πατρίδα, ωσαν αυτή που μου λαχε δεν είδα, όπως γράφει και ο Ελύτης), για τη νέα γενιά που είναι το μέλλον μας.
Αξίζει να ελευθερώσουμε το απύθμενο πάθος, την κρυφή και γνήσια λαχτάρα δημιουργίας του Έλληνα μάχιμου εκπαιδευτικού.
Οι αλλαγές δε γίνονται με νόμους, διατάγματα και εγκυκλίους. Η ανθρώπινη ευημερία δεν είναι αποκλειστική συνάρτηση των δεικτών της οικονομίας.
Οι αλλαγές συντελούνται από τους ανθρώπους με της καρδιάς το πύρωμα, με τις στάσεις ζωής, με τους κώδικες αξιών τους.
Η παρουσία των γονέων είναι καταλυτική στην προσπάθειά μας να διαπαιδαγωγήσουμε τους μαθητές, να διαμορφώσουμε ολοκληρωμένες και υγιείς προσωπικότητες, ενεργούς πολίτες με γνώση και αρετή. Τους χρειαζόμαστε δίπλα μας.
Θεωρούμε σκόπιμο οι γονείς να διαβάσουν εδώ βασικά σημεία που πρέπει να προσέξουν τώρα που τα παιδιά τους επιστρέφουν πάλι στο σχολείο...
Πηγή: Αναδημοσίευση από το blog blogs.sch.gr/gymparga.
Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου