1. Αύριο Πέμπτη 3/4/2014 στο πλαίσιο του μαθήματος του σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού, θα ενημερωθούν οι μαθητές της Γ” τάξης του γυμνασίου μας για το νέο Λύκειο και γενικότερα για την προοπτική μετά το γυμνάσιο από τον υπεύθυνο ΣΕΠ στη Δ.Δ.Ε κ. Γιάννη Κωνσταντίνου.
2.Την Παρασκευή 4/4/2014 κλιμάκιο της πυροσβεστικής υπηρεσίας Πάργας θα πραγματοποιήσει άσκηση ετοιμότητας στο σχολείο μας, για την αντιμετώπιση πυρκαγιάς στο εργαστήριο Φυσικής -Χημείας ή στον καυστήρα.Ευχαριστούμε την πυροσβεστική υπηρεσία Πάργας για την άριστη συνεργασία και για τη βοήθεια που μας προσφέρει, ώστε να είμαστε μαθητές και καθηγητές όσο το δυνατόν καλύτερα προετοιμασμένοι για την αντιμετώπιση τέτοιων καταστάσεων και τη λήψη των απαραίτητων προληπτικών μέτρων.
3. Σας γνωστοποιούμε το προεδρικό διάταγμα 39/2014 με θέμα »Αξιολόγηση των μαθητών Γυμνασίου, λήξη μαθημάτων και λοιπών διαταγμάτων» που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚΑ΄75/28-03-2014 Δείτε το ΦΕΚ
4. Εορτασμός 200 χρόνων από την ίδρυση της φιλικής εταιρίας . Διαγωνισμός έκθεσης για μαθητές Γ” Γυμνασίου από την εταιρία Ελλήνων ευεργετών.
Κάθε χρόνο στις 30 Σεπτεμβρίου εορτάζεται η «Ημέρα μνήμης και τιμής των Εθνικών Ευεργετών». Στις 14 Σεπτεμβρίου 2014 συμπληρώνονται 200 χρόνια από την ίδρυση της Φιλικής Εταιρείας (1814-2014), που συνέβαλε με καθοριστικό τρόπο στην εθνική παλιγγενεσία.
Η Εταιρεία Ελλήνων Ευεργετών διοργανώνει διαγωνισμό ζωγραφικής και έκθεσης για τους μαθητές των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Β. ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου, Α΄ και Β΄ Λυκείου, για δύο διδακτικές ώρες, θα γράψουν έκθεση με θέμα:
«Οι Εθνικοί Ευεργέτες του 19ου αιώνα έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην συγκρότηση και ανάπτυξη του σύγχρονου Ελληνικού κράτους. Οι έννοιες της φιλανθρωπίας, της φιλοπατρίας, της ανιδιοτελούς προσφοράς, της δωρεάς, της αλληλεγγύης και του φιλότιμου αναδείχθηκαν στον μέγιστο βαθμό με ιδεατό πρότυπο τη Φιλική Εταιρεία και Φιλόμουσο Εταιρεία.
Με ποιούς τρόπους θα μπορούσε η ευεργεσία να συμβάλει στον επαναπροσδιορισμό των σχέσεων πολίτη- κράτους και ως εκ τούτου στην ανάταξη της ελληνικής κοινωνίας με βάση τις πανανθρώπινες ελληνικές αξίες;» (400-500 λέξεις περίπου)
Ο Διευθυντής κάθε σχολείου θα ορίσει τριμελή επιτροπή, με πρόεδρο τον ίδιο και μέλη δύο εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ02 της σχολικής μονάδας, η οποία θα επιλέξει τα τρία καλύτερα γραπτά του σχολείου, ένα για κάθε τάξη. Τα γραπτά αυτά θα αποσταλούν στην οικεία Δ/νση Δ/θμιας Εκπαίδευσης του νομού μέχρι τη λήξη του σχολικού έτους (Ιούνιος 2014).
Με απόφαση του Προϊσταμένου Επιστημονικής και Παιδαγωγικής καθοδήγησης Δ.Ε. θα συσταθεί τριμελής επιτροπή, σε κάθε Δ/νση Δ.Ε., αποτελούμενη από εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ02, εκ των οποίων ο ένας τουλάχιστον θα είναι Σχολικός Σύμβουλος. Η επιτροπή θα επιλέξει τις τρεις καλύτερες εκθέσεις μαθητών Γυμνασίου και τις τρεις καλύτερες εκθέσεις μαθητών Λυκείου. Με ευθύνη του Διευθυντή Δ/θμιας Εκπ/σης οι εκθέσεις που θα επιλεγούν θα αποσταλούν μέχρι τέλος Ιουλίου στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπ/σης.
Με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπ/σης θα συσταθεί σε κάθε Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπ/σης επιτροπή, από δύο Σχολικούς Συμβούλους κλάδου ΠΕ02 και έναν εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ02 με βαθμό Α΄, η οποία θα επιλέξει το καλύτερο γραπτό μαθητή Γυμνασίου και το καλύτερο γραπτό μαθητή Λυκείου. Οι δύο εκθέσεις που θα επιλεγούν θα αποσταλούν στη Δ/νση Σπουδών Δ/θμιας Εκπ/σης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων έως τις 20 Αυγούστου 2014.
Η βράβευση όλων των μαθητών, Δημοτικών Σχολείων, Γυμνασίων και Λυκείων, των οποίων τα έργα θα επιλεγούν από κάθε Περιφερειακή Διεύθυνση, θα γίνει σε εορταστική εκδήλωση στις 30 Σεπτεμβρίου 2014.
Οι Διευθυντές των Διευθύνσεων Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης παρακαλούνται να μεριμνήσουν για την άμεση αποστολή της εγκυκλίου στα σχολεία της αρμοδιότητάς τους.
Οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων σε συνεργασία με τους συλλόγους διδασκόντων να καθορίσουν την ημέρα του Διαγωνισμού σύμφωνα με το πρόγραμμα του σχολείου τους και εντός της προβλεπόμενης από τα παραπάνω προθεσμίας.
Πηγή: Αναδημοσίευση από το blog gymparga.
Τετάρτη 2 Απριλίου 2014
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου