Ένα επώνυμο blog που γράφει και αναδημοσιεύει θέματα που αφορούν τον Καποδιστριακό Δήμο Πάργας. Oι αναρτήσεις του δεν αποτελούν υποχρεωτικά και άποψη του διαχειριστή
Για αναρτήσεις και διαφωνίες επώνυμα στη διεύθυνση tessas@freemail.gr

Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

3ο γυμνάσιο Τρικάλων: Εντυπώσεις από την ημερήσια εκδρομή μας στην Πάργα.

Την Παρασκευή 4 Απριλίου η Πρώτη Γυμνασίου του σχολείου μας πραγματοποίησε μια μονοήμερη εκδρομή με προορισμό την Πάργα. Γεμάτοι χαρά ξεκινήσαμε από τον χώρο του σχολείου με τους καθηγητές μας την κυρία Μπλούνα, την κυρία Μπρελλα και τον κύριο Βαναριώτη που μας συνόδεψαν στην εκδρομή. Η διαδρομή ήταν καταπληκτική και η ποικιλομορφία του τοπίου μας εντυπωσίαζε συνεχώς. Τον ήρεμο θεσσαλικό κάμπο σιγά-σιγά διαδέχόταν η άγρια ηπειρώτικη φύση.
Πρώτος σταθμός μας ήταν οι Πηγές του Αχέροντα .Αποβιβαστήκαμε από το λεωφορείο και μη θέλοντας να χάσουμε χρόνο, κατευθυνθήκαμε προς τις Πηγές του ποταμού που στην αρχαιότητα πίστευαν ότι αποτελούσε την είσοδο του κάτω κόσμου. Εντυπωσιαστήκαμε από το φυσικό τοπίο το οποίο ήταν γεμάτο πράσινο, διάφορα πολύχρωμα και ευωδιαστά λουλούδια και δέντρα. Τα νερά του ποταμού ήταν κρύα και πεντακάθαρα και ένα δροσερό ανοιξιάτικο αεράκι χάιδευε τα πρόσωπά μας.Τα κρυστάλλινα νερά του ποταμού κυλούσαν τραγουδιστά και τα πουλιά κελαηδούσαν χαρούμενα. Όλοι απαθανατίσαμε το υπέροχο αυτό τοπίο που ούτως ή άλλως θα μείνει ανεξίτηλα γραμμένο στη μνήμη μας για πάντα. Μετά από την βόλτα μας στις πηγές του Αχέροντα επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο και ενθουσιασμένοι φύγαμε για το Νεκρομαντείο.

Μόλις φτάσαμε στο Μεσοπόταμο, ένα χωριό του νομού Πρεβέζης, κατεβήκαμε από το λεωφορείο και ανηφορήσαμε προς το νεκρομαντείο. Οι καθηγητές μας μίλησαν για το νεκρομαντείο και για τη χρησιμότητά του στην αρχαιότητα. Οι ανθρωποι πήγαιναν εκεί για να επικοινωνήσουν με τις ψυχές των νεκρών συγγενών τους.Η είσοδός μας στο ιερό ξεκίνησε με τους χώρους όπου φιλοξενούνταν οι άνθρωποι που ήθελαν να επικοινωνήσουν με κάποιον νεκρό. Στη συνέχεια προχωρήσαμε σε έναν πέτρινο λαβύρινθο ο οποίος τότε αποτελούσε μια “δοκιμασία” που έπρεπε να φέρουν εις πέρας πριν επικοινωνήσουν με τους νεκρούς, Έπειτα βρεθήκαμε σε έναν ανοιχτό χώρο με μια πολύ απότομη σκάλα η οποία οδηγούσε σε ένα υπόγειο. Μέσα σε εκείνο το υπόγειο εμφανίζονταν οι “σκιές” των νεκρών και μιλούσαν με τον επισκέπτη.
Κατά το μεσημεράκι φτάσαμε στον τελικό προορισμό μας , την γραφική Πάργα και φάγαμε σε μια όμορφη παραδοσιακή ταβέρνα. Ύστερα, κάναμε μια βόλτα στην παραλία όπου απολαύσαμε το σαγηνευτικό τοπίο της περιοχής και βγάλαμε υπέροχες φωτογραφίες. Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε το κάστρο της Πάργας το οποίο ήταν χτισμένο στο ψηλότερο και ωραιότερο σημείο της πόλης. Είχε καταπληκτική θέα και από εκεί μπορούσε κανείς να θαυμάσει την ομορφιά της Πάργας. Το κάστρο αποτελεί ένα αξιοθαύμαστο μνημείο και προσφέρει μία επιβλητική νότα στην περιοχή. Στην επιστροφή μας περπατήσαμε στα όμορφα σοκάκια της πόλης και εντυπωσιαστήκαμε από τα παραδοσιακά σπίτια και τα στενά δρομάκια. Αγοράσαμε ενθύμια έτσι, ώστε να θυμόμαστε για πάντα αυτή την εκδρομή στην οποία περάσαμε καταπληκτικά! Αργά το απόγευμα πήραμε τον δρόμο της επιστροφής γεμάτοι εικόνες αλλά και με μια γλυκιά μελαγχολία.
Αυτή η εκδρομή ήταν πολύ εποικοδομητική αλλά και ευχάριστη .Είχαμε την ευκαιρία να επισκεφτούμε μέρη που δεν είχαμε ξαναδεί. Πλουτίσαμε τις γνώσεις μας αλλά κυρίως δεθήκαμε περισσότερο μεταξύ μας και βεβαίως διασκεδάσαμε πάρα πολύ .Ανυπομονούμε για την επόμενη εξόρμηση μας.
ΚΟΥΓΙΟΥΤΑ ΝΑΥΣΙΚΑ
ΑΔΑΜΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ
ΚΟΥΤΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ,
μαθήτριες 3ου Γυμνασίου Τρικάλων

Πηγή: Αναδημοσίευση από τη σελίδα  trikalaola.gr.