Ένα επώνυμο blog που γράφει και αναδημοσιεύει θέματα που αφορούν τον Καποδιστριακό Δήμο Πάργας. Oι αναρτήσεις του δεν αποτελούν υποχρεωτικά και άποψη του διαχειριστή
Για αναρτήσεις και διαφωνίες επώνυμα στη διεύθυνση tessas@freemail.gr

Πέμπτη, 29 Ιουνίου 2017

Έκθεση πεπραγμένων Γυμνασίου Πάργας 2016-2017.(Απόσπασμα)

Σχολικές Δραστηριότητες – Πολιτιστικές εκδηλώσεις – Άλλες Δράσεις.

Τη σχολική χρονιά που πέρασε:

    Υλοποιήθηκαν στο σχολείο μας τα προγράμματα (σχολικές δραστηριότητες):

α) Θεατρική Παράσταση «Επτά επί Θήβας».

β) Θεατρική Παράσταση «Τρόμος και Αθλιότητα του Γ΄ Ράιχ».

γ) «Ανθρώπινα Δικαιώματα: Ο Εβραϊκός Πληθυσμός της Θεσσαλονίκης στο ιστορικό γίγνεσθαι».

δ) «Μουσικές διαδρομές. Ταξιδεύοντας με νότες».

Η υλοποίηση αυτών των προγραμμάτων και κυρίως η επιτυχία τους οφείλεται στην παιδαγωγική προσωπικότητα, το κέφι και την δημιουργική διάθεση των συναδέλφων όπως επίσης και στην διαμόρφωση δημιουργικού δημοκρατικού πνεύματος μεταξύ διεύθυνσης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σχολικών συμβούλων, διευθυντή και συναδέλφων με βάση τον αμοιβαίο σεβασμό, την προώθηση της ομαδικής δουλειάς, της συνεργασίας και της αλληλοσυμπλήρωσης.


    Πραγματοποιήθηκαν οι καθιερωμένες σχολικές γιορτές.
    Με τη Θεατρική παράσταση «Επτά επί Θήβας» συμμετείχαμε στο « 6ο Διεθνές Νεανικό Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος. Αρχαία Μεσσήνη 2017». Ακόμη δόθηκε παράσταση στο Κάστρο της Πάργας.
    Η Θεατρική Παράσταση «Τρόμος και Αθλιότητα του Γ΄ Ράιχ» συμμετείχε στο Μαθητικό Φεστιβάλ Πρέβεζας της Δ. Δ. Ε. Πρέβεζας. Ακόμη, δόθηκαν παραστάσεις στη Θεσσαλονίκη (θέατρο Βαφοπουλείου) και στο Αμφιθέατρο του σχολείου.
    Επίσης έγιναν εκθέσεις με τα έργα του μαθήματος της τεχνολογίας.
    Πραγματοποιήθηκε άσκηση ετοιμότητας και εφαρμογής σχεδίου έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση σεισμού.
    Υλοποιήθηκε από 24 έως 28 Απριλίου 2017 η Θεματική εβδομάδα Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης σε ζητήματα Διατροφής, Εθισμού-Εξαρτήσεων και Έμφυλων ταυτοτήτων σύμφωνα με το υπ΄ αριθμόν Φ.20.1/220482/Δ2 έγγραφο του ΥΠΠΕΘ.
    Διοργανώθηκε εργαστηριακό πρόγραμμα Ρομποτικής στους μαθητές των Α΄ και Β΄ τάξεων του Γυμνασίου σε συνεργασία με το ΤΕΙ Θεσσαλονίκης και τον υπεύθυνο καθηγητή του ΤΕΙ Απόστολο Τσαγκάρη.
    Συνδιοργανώθηκαν με το Μουσικό Σχολείο του Μπρνό της Τσεχίας και την παιδική του χορωδία Rosa δύο συναυλίες στην Πάργα ( Παραλία Πάργας και Καστρο Πάργας).
    Το Σχολείο συμμετείχε στην Πανελλήνια ημέρα σχολικού αθλητισμού (03-10-2016).
    Στις 27/01/2017 πραγματοποιήθηκε πολιτιστική εκδήλωση για την ημέρα του Ολοκαυτώματος.
    Στις 06/03/2016 πραγματοποιήθηκαν εκδηλώσεις κατά της Σχολικής βίας και του σχολικού  εκφοβισμού σε συνεργασία με το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων.
    Στις 20/03/2017 η μαθητές της Γ΄τάξης ενημερώθηκαν για θέματα σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού από το ΚΕΣΥΠ κα Σφρίτζερη.
    Στις 11/05/2017 πραγματοποιήθηκαν ωριαία ενημερωτικά προγράμματα στις Α΄ και Β΄ τάξεις με θέμα τις εξαρτήσεις (Αίτια χρήσης ουσιών. Μύθος και πραγματικότητα για αλκοόλ, τσιγάρα και ναρκωτικά) από το ΚΕ.ΠΡΟ.ΝΑ.Π. Πρέβεζας.
    Στις 29/05/2017 Μαΐου έγιναν οι αθλητικές εκδηλώσεις του σχολείου μας.

Τέλος α) Ο μαθητής Σπύρος Γάτος συμμετείχε σε Διεθνές Φεστιβάλ Μουσικής στη Λετονία.β)  Η Ιστοσελίδα (BLOG) του σχολείου μας εξακολούθησε να έχει ενεργή δραστηριότητα (140.000 επισκέψεις από 01/04/2013 έως σήμερα) για ενημέρωση των μαθητών και των γονέων πάνω σε θέματα που αφορούν τη λειτουργία του σχολείου, την εκπαίδευση και την Παιδεία γενικότερα. Υπεύθυνος διαχειριστής της ιστοσελίδας είναι ο καθηγητής Νάκας Παύλος ΠΕ19 και ο διευθυντής του σχολείου Σπύρος Νούσης.

………………………………………………………………………………………….

Η άριστη λειτουργία-συνεργασία του διευθυντή με τις υπηρεσίες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης βοήθησε να αναπτυχθεί στο σχολείο κλίμα δημιουργικότητας, ενίσχυσης και ενθάρρυνσης των δραστηριοτήτων των εκπαιδευτικών οι οποίοι με την σειρά τους λειτούργησαν ανάλογα προς τους μαθητές με στόχο την ολόπλευρη ανάπτυξή τους (φωτισμό του νου, καλλιέργεια ψυχής, αρμονική συνύπαρξη) .

Τέλος η καλλιέργεια δημοκρατικής συνείδησης και η υπευθυνότητα ανάμεσα στους μαθητές με την κατανόηση και αποδοχή ενός συστήματος δικαιωμάτων και υποχρεώσεων είναι αποτελέσματα που οφείλεται στην παιδαγωγική ωριμότητα, το μεράκι, την αγάπη αλλά κυρίως την παιδεία που ακτινοβολούν οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας.

ΣΠΥΡΟΣ ΝΟΥΣΗΣ

Πηγή: Αναδημοσίευση από τη σελίδα  gymparga.

Δεν υπάρχουν σχόλια: