Ένα επώνυμο blog που γράφει και αναδημοσιεύει θέματα που αφορούν τον Καποδιστριακό Δήμο Πάργας. Oι αναρτήσεις του δεν αποτελούν υποχρεωτικά και άποψη του διαχειριστή
Για αναρτήσεις και διαφωνίες επώνυμα στη διεύθυνση tessas@freemail.gr

Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

«TUS» Τούσης - Αποκλειστική συνέντευξη.

Χρήστος «TUS» Τούσης - Αποκλειστική συνέντευξη στο Thesout.gr.

Από τον Χρίστο Καλτσά
Απρόβλεπτος, ανατρεπτικός, ασυγκράτητος, ασυμβίβαστος... Πως αλλιώς να χαρακτηρίσεις έναν καλλιτέχνη σαν τον TUS, όπου έχει τραγούδια με στίχους όπως "Κάνε αυτό που σου είπα, πίπα...;" και που κάνει τόσο μεγάλη επιτυχία; Ο Χρήστος Τούσης, μιλάει στο Thesout.gr και στον Χρίστο Καλτσά, για την σχέση του με τον συνθέτη των επιτυχιών Φοίβο, την κόντρα που είχε με τον Σταμάτη Γονίδη, τους υπερεκτιμημένους ατάλαντους στον χώρο του και άλλα πολλά...!

    Καλησπέρα Χρήστο. Ξεκίνησες από την Πάργα και ο μουσικός σου δρόμος σε έβγαλε στην Αθήνα. Ήταν ένας δρόμος στρωμένος με ροδοπέταλα ή αγκάθια;

Η αλήθεια είναι ότι πολλοί παλαιοί στον χώρό, με παρότρυναν να φύγω από την περιοχή μου (Πάργα) και να έρθω στην Αθηνα και επειδή έχω ταλέντο κατά τα λεγόμενα τους θα έβγαζα πολλά λεφτά μαζί τους και θα με βοηθούσαν να φτάσω ψηλά κλπ. Αλλα οι ίδιοι ήταν αυτοί που με "εκμεταλλεύτηκαν" σε εισαγωγικά μονο για να παίζω αφιλοκερδώς στις συναυλίες τους και να παρευρίσκομαι γενικά σε χορούς και χρόνους όπου μονο αυτοί είχαν κέρδος είτε οικονομικό είτε όχι!!


    Από την underground hip hop σκηνή, έφτασες να συνεργάζεσαι με τον Φοίβο, να έχεις κάνει ήδη 3 μεγάλες επιτυχίες και να έχεις αμέτρητα live σε όλη την Ελλάδα αλλά και αμέτρητα views στο Youtube. Νιώθεις δικαιωμένος για αυτή την, εώς τώρα, πορεία; Είναι κάτι το οποίο το είχες βάλει στόχο;

Για τον Φοίβο ότι και να πω είναι λίγο, δεν μιλάνε οι συνεργάτες του για αυτον αλλα η ίδια η δουλειά του! Εγώ σαν Χρηστος, παρόλα αυτά, ποτε δεν επεδίωξα να φτάσω κάπου με την μουσική μου. Επίσης τα hit για μένα είναι δίκοπο μαχαίρι, γιατί δεν θα ήθελα ποτε η δημοσιότητα ενός κομματιού να ξεπεράσει τον ίδιο τον δημιουργό του.

Στην Ελλάδα, συμβαίνει αρκετές φορες να ξέρουμε ένα κομμάτι και να μη ξέρουμε ποιος το λέει ποιοι δούλεψαν γι'αυτό κλπ. Σημασία έχει να λες ποιάνου είναι το κομμάτι που σου έρχεται στο μυαλό και να βρίσκεις μετά τον τίτλο, όχι να λες τον τίτλο του κομματιού και μετά να προσπαθείς να εξηγήσεις ποιος το λέει...

Θεωρώ πως ακόμα και μετά από 3 επιτυχίες, το έχω καταφέρει αυτό σε ένα ποσοστό 80% και...ναι!!! μονο και μονο για αυτό νιώθω δικαιωμένος!!

    Τελικά υπάρχει πόλεμος μεταξύ εμπορικής και underground hip hop σκηνής; Δηλαδή, όσοι hip hop καλλιτέχνες γίνονται εμπορικοί, ξεπουλάνε τα πιστεύω τους ή όλα αυτά είναι παραμύθια;

Κράζω, έκραζα και θα συνεχίσω να κράζω τους υπερεκτιμημένους ατάλαντους και όσους προωθούν αυτούς και μόνο! Αυτός ήταν, είναι και θα είναι ο TUS! Όλες οι άλλες ετικέτες underground, εμπορικού, ποιοτικού, σατιρικού τρόπως προβολής και θεματολογιών των τραγουδιών μου είναι αδιάφορες, από την στιγμή που γίνονται από ανθρώπους με ταλέντο! Ευχαριστώ!

  Πως προέκυψε η συνεργασία με τον Φοίβο;

Η αλήθεια είναι ότι είχα απογοητευτεί από όλες τις δισκογραφικές που είχα συνεργαστεί ή είχα συμβόλαια μπας και συνεργαστώ και δεν πίστευα ότι θα υπογράψω. Να σου πω την αλήθεια, όταν με κάλεσαν στην εταιρία να μιλήσουμε, ο Φοίβος ήξερε τι ακριβώς είμαι και αυτό ακριβώς που είμαι ήθελε. Η ομάδα της Spicy τόσο όσο και ο ίδιος ο Φοίβος, είναι από τις λίγες περιπτώσεις δισκογραφικών εταιριών και προσωπικά πιστεύω η μοναδική δισκογραφική εταιρία στην Ελλάδα, που λέει 5 πράγματα και κάνει 100! Έτσι υπέγραψα χωρίς δεύτερη σκέψη...

    Εχεις ένα πολύ μεγάλο και φανατικό fun club στο Facebook και την σελίδα την διαχειρίζεσαι εσύ ο ίδιος. Πόσο σε βοήθησε στην έως τώρα καριέρα σου;

Δε θα μπορούσα να κάνω αλλιώς. Είμαι κοντά στον κόσμο μου για να είναι κοντά ο κόσμος μου σε μένα. Παρόλα αυτά, θεωρώ πως ο χρόνος που τους αφιερώνω είναι πολύ λίγος σε σχέση με αυτόν που θα έπρεπε και λυπάμαι που τις περισσότερες φορες είναι για να διαφημίζω lives, singles, demos και video clip και όχι για να χαβαλεδιαζουμε. Αλλα όσοι είναι, ξέρουν πως έχω πιεσμένο πρόγραμμα και ότι το Facebook το έχω, κύριως για να τους ενημερώνω για τα επαγγελματικά μου και δεν μασάνε. Όσοι έχουν κάποιο πρόβλημα με το πως χειρίζομαι την σελίδα μου, αποχωρούνε μονοι τους, όσοι δεν σκραμπαζουν και το παρακάνουν τους διαγράφω εγώ ο ίδιος...

    Πριν λίγες ημέρες ανακοινώθηκαν οι υποψηφιότητες για τα φετινά Mad video music awards, όπου είσαι υποψήφιος για το τραγούδι με τον καλύτερο στίχο – ατάκα, για το “Μη ρωτάς πως περνάω”. Παράλληλα στην σελίδα σου στο Facebook, δηλώνεις πως εάν δεν είναι στημένα, θα το πάρεις και θα το χαρίσεις στου funs σου. Πιστεύεις πως όντως είναι στημένα;

Με μεγάλη μου έκπληξη και εγώ αντίκρισα την υποψηφιότητα μου σε ένα διαγωνισμό ενός καναλιού, που οποτε με χρειάστηκε ήμουνα εκεί αλλα ποτε δεν ήμουνα στο playlist του, όσο "hot" και να ήμουνα για την νεολαία και όσα views και να είχα και όσο crossover και να έχω κάνει με κάθε μου κομμάτι!! Τέλοσπαντων κατι είναι και αυτή η μια υποψηφιότητα από το τίποτα, αν και με ενδιαφέρει περισσότερο που ο κόσμος ξέρει ότι έχω περισσότερη απήχηση από παρα πόλους υποψηφιους που έχουνε 6-7 υποψηφιότητες στο διαγωνισμό, τόσο σε plays όσο και σε lives σε προσέλευση κόσμου, ακόμα και στο εκκαθαριστικό των εσόδων μου στην εφορία! Άλλα σε μια χωρα που γυρίζουν όλα ή από επί πληρωμής ή άνευ πληρωμής και με συμφέροντα, όλα να τα περιμένεις...

    Σε ένα από τα video που κυκλοφορούν στο Internet, σε βλέπουμε σε ένα club, να πηδάς από ένα μεγάλο ύψος στο κοινό και να το διασκεδάζεις. Τι άλλο τρελό πράγμα έχεις κάνει κατά την διάρκεια ενός live και τι τρελό έχει κάνει θαυμάστρια για εσένα;

Έχω κάνει αρκετές βουτιές οι οποιες δεν ανακαλύφτηκαν από τα media. Το πιο τρελό που θεωρώ ότι έχει κάνει θαυμάστρια για μένα είναι να μου δώσει κάτι να την θυμάμαι, γιατί το πιο λογικό πλέον είναι να σου παίρνουν και αυτά που έχεις, όπως καπέλα, περικάρπια, μπλούζες, μπαντάνες, δαχτυλίδια, γάντια και πολλά άλλα. Το σωστό είναι να πάρεις εσύ κάτι να την θυμάσαι γιατί αυτή είναι θαυμάστρια και είναι πιο δύσκολο να σε ξεχάσει.

    Να υποθέσουμε πως τα ακούσματα σου από μικρός, ήταν η hip hop μουσική. Ποιοί καλλιτέχνες όμως σε σημάδεψαν μουσικά;

Ακούω τα πάντα και θα έκανα μουσικά τα πάντα... Επίσης να ξεκαθαρίσω πως άλλο ακούω και παίρνω ιδέες ως καλλιτέχνης, άλλο παθαίνω ψύχωση, ταυτίζομαι, ντύνομαι, τραγουδάω και κινούμαι όπως ο αγαπημένος μου καλλιτέχνης.

Πολλοί μου δώσανε ιδέες στο πως να πετύχω τον στόχο μου αλλα κανεις δεν σημάδεψε εμενα ως Tus. Έχω, είχα και θα έχω το προσωπικό μου στιλάκι και τρόπο ερμηνείας και σκηνικής παρουσίας και τον τρόπο που εγώ αντιλαμβάνομαι, γράφω και θέτω τα πράγματα. Αυτό ειναι που με κάνει ξεχωριστό!!

    Ποιό ήταν το πρώτο τραγούδι που θυμάσαι να σιγοτραγουδάς;

Θυμάμαι κάτι Αποκριες που είχα ντυθεί πειρατής και λόγο της υψηλής μου αυτοπεποίθησης από μικρός, τραγουδούσα αντικατοπτρίζοντας το είδωλο μου σε παράθυρα αυτοκινήτων και βιτρίνες μαγαζιών το τραγούδι της Βίκυς Χαρίτου "Έρωτα πειρατή, μ' αγκαλιάζεις και σβήνω"...! (Γέλια)

    Ο Φοίβος συνεργάζεται με μερικούς από τους πιό γνωστούς Έλληνες καλλιτέχνες. Με ποιόν / ποιά θα έκανες ένα ντουέτο εάν στο ζητούσε;

Έχω τυφλή επιστοσύνη στον παραγωγο μου και είμαι σίγουρος πως δεν θα έκανε ποτε λάθος επιλογή όσο αφορά εμενα. Επίσης θεωρώ ότι όσους δεν θα ήθελα να κάνω εγώ συνεργασία, δεν θα ήθελε εξίσου και αυτός να συνεργαστώ μαζί τους, γιατι αυτός είναι ακόμα πιο δύσκολος κριτής όσο αφορά με το ποίους πρέπει να συνεργαστεί ο Tus και ποίους όχι. Άρα αυτο its up το Phoebus...!

    Τελικά τι έγινε με τον Σταμάτη Γονίδη; Θύμωσες όταν τον άκουσες να διασκευάζει με τον δικό του τρόπο το “Μη ρωτάς πως περνάω”;

Θεωρώ τιμή μου ένας τραγουδιστής σαν το Σταμάτη Γονίδη να ερμηνεύσει μια επιτυχία μου. Το μονο που με πείραξε λίγο, είναι ότι όταν το ανάρτησε, έγραψε "Μη ρωτάς πως περνάω ΤΟ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ", λες και το δικό μας που βγήκε 6 μήνες πριν ήταν το ιμιτασιόν...!

Άλλη μια κακια είπε μόλις του την πέσανε όλοι, στο γιατί το έκανες επανεκτέλεση; Απάντησε "ήξερα ότι κυκλοφορούσε σε rap μορφή στο διαδίκτυο αλλα εμενα μου άρεσε ΤΟ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ". Τελικά αποδείξαμε με τα views μας όμως ότι ΤΟ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ τελικά άρεσε μονο στο Σταμάτη Γονίδη...

    Τι είναι αυτό που σου αρέσει πιό πολύ στην δουλειά σου και τι είναι αυτό που απεχθάνεσαι;

Μου αρέσει πολύ να γράφω στίχους στο χαρτί, να τους ηχογραφώ στο μικρόφωνο, να τους ερμηνεύω στα lives και να βλέπω την ανταπόκριση του κόσμου. Σιχαίνομαι όλους αυτούς που ποτε δε με στήριξαν σαν καλλιτέχνη (ραδιόφωνα και τηλεοράσεις κυρίως) και κοιτάνε πως να επωφεληθούν τώρα που έχω απήχηση από κάθε επιτυχία και αποτυχία μου στο χώρο!

    Υπάρχουν οι καλές κριτικές, οι κακές που τεκμηριώνουν τις απόψεις τους και οι άσχημες. Πως αντιδράς σε αυτές;

Αν ακούς μονο καλά λόγια, σημαίνει ότι απασχολείς ένα πολύ πολύ μικρό φάσμα ανθρώπων που περιλαμβάνει συγγενεις, γνωστούς, φίλους και πολύ λίγους και καλους υποστηριχτές της μουσικής σου. Αν βλέπεις αρνητικά σχόλια, σημαίνει ότι η μουσική σου έχει κάνει crossover και έχει φτάσει σε αφτιά ανθρώπουν που δεν σε ξέρουν ή σε έχουν ακουστά και δεν σε έχουν παρατηρήσει καλά ή δεν σε γουστάρουν.

Όταν λοιπόν η μουσική σου απασχολεί, έστω και αρνητικά, πόλλους περισσοτερους ανθρώπους από τους followers σου, τότε σημαίνει ότι έχεις πετύχει το στόχο σου στο να υπάρξεις γενικά και όχι συγκεκριμένα. Λατρεύω τα κακά σχόλια...!

    Εάν σου ζητούσαμε να μας κάνεις ένα δικό σου top 5 με τα αγαπημένα σου τραγούδια αυτή την περίοδο, ποιά θα μας έλεγες;

FOREIGN BEGGARS & NOISIA 'CONTACT'
Yelawolf - I Wish (Remix) ft. CyHi Da Prynce & Pill
Lil Wayne - 6 Foot 7 Foot ft. Cory Gunz
Birdman - Y.U. MAD ft. Nicki Minaj, Lil Wayne
Birdman - Fire Flame

    Στο Youtube, υπάρχει ένα video όπου κάνεις μία ελέυθερη διασκευή στο τραγούδι των Stavento “Σαν έρθει η μέρα” όπου έχεις αλλάξει τον στίχο, λέγοντας πολλά “αναρχικά” πράγματα, για τους αστυνομικούς, για την Βουλή και πολλά άλλα. Έχεις κατέβει σε καμμία πορεία, από τις τόσες που έχουν γίνει το τελευταίο διάστημα, για να κάνεις κάτι από όλα αυτά που είχες πεί;

Όχι!! Γιατί το θέμα για το οποιο γίνονται πορείες τον τελευταίο καιρό, κινείται γύρο από την οικονομική κρίση και εγώ οικονομικά βρίσκομαι σε ένα πολύ ικανοποιητικό επίπεδο. Σιχαίνομαι τους "καλοθελητές ψευτοσυμπαραστάτες"! Ή νιώθεις κάτι και το κανεις ή όχι και απέχεις.

Μόλις γίνουνε πορείες για να φύγουνε από την μουσική βιομηχανία τόσοι ατάλαντοι που τρέφονται μέσα από αυτήν, πείτε τους να με πάρουν τηλέφωνο, έχω σχεδόν όλα τα συνθήματα τους έτοιμα..!

    Η Πάργα είναι το αγαπημένο σου νησί για διακοπές ή έπιλέγεις άλλο προορισμό;

Στην Πάργα πηγαίνω όταν μου λείπουν οι δικοί μου άνθρωποι και μπορώ να κλέψω λίγο χρόνο από τήν δουλειά μου για να τους δω.
Για διακοπές θα προτιμούσα κάτι εκτος Ελλάδας για να μη με ξέρει και να μη με ενοχλεί κανεις, ώστε να μπορώ να κάνω ό,τι θέλω.

    Ποιά είναι τα επόμενα σου σχέδια όσο αφορά την κυκλοφορία ενός ολοκληρωμένου album; Θα κάνεις περιοδεία αυτό το καλοκαίρι και αν ναι σε ποιά μέρη;

Έχω σκοπό να κυκλοφορήσω solo άλμπουμ, αλλα λόγο φορτωμένου προγράμματος, η ημερομηνία κυκλοφορίας του δε μπορεί να προσδιοριστεί ακόμα. Η καλοκαιρινή περιοδεία μου ξεκίνησε και οι πρώτοι προορισμοί μας είναι οι εξής:

1/6 Κιλκις
3/6 Πορταράς/Κύπρος
8/6 Άρτα
15/6 Θεσ/νίκη
16/6 Λούτσα
22/6 Λεμεσσός/Κύπρος
29/6 Λάρνακα/Κύπρος

    Λίγο πριν κλείσουμε, τι θα ήθελες να πεις στους αναγνώστες του Thesout.gr και στους funs σου;

Καλο καλοκαίρι!! Που άλλοι κολυμπάνε και άλλοι πνίγονται! Και επειδή εγώ είμαι από τους δεύτερους, τα λέμε από χειμώνα...!

Αναδημοσίευση από τη σελίδα,  thesout.gr.

Δεν υπάρχουν σχόλια: