Ένα επώνυμο blog που γράφει και αναδημοσιεύει θέματα που αφορούν τον Καποδιστριακό Δήμο Πάργας. Oι αναρτήσεις του δεν αποτελούν υποχρεωτικά και άποψη του διαχειριστή
Για αναρτήσεις και διαφωνίες επώνυμα στη διεύθυνση tessas@freemail.gr

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Tus: “Δεν έχω φωνητικές ικανότητες”

   «Μου αρέσει να ενοχλώ! Μου αρέσει να βγει κάποιος και να πει κάτι που δεν είναι αλήθεια και να βγω να του απαντήσω. Μου αρέσει αυτή η ίντριγκα. Κάθε αρνητικό σχόλιο είναι ένα βήμα για την επιτυχία. Μου αρέσει να τους χαλάω τον καθωσπρεπισμό». Η δήλωση αυτή ανήκει στο «κακό» παιδί του τραγουδιού Tus, κατά κόσμον, Χρήστο Τούση.
Ο νεαρός ράπερ καταφέρνει με τους καυστικούς του στίχους να προκαλέσει, αλλά και να γίνει συμπαθητικός. Τα κομμάτια του κάνουν «χτυπήματα» ρεκόρ στο youtube σε ελάχιστο χρόνο.  Βρίσκει τον τρόπο παρόλο που ξέρει ότι το ταλέντο του δεν είναι η φωνή του.
«Επειδή δεν έχω φωνητικές ικανότητες, είδα ότι με αυτό το είδος μουσικής που ακολουθούσα μπορούσα να εκφραστώ πιο εύκολα. Αν μπορούσα να τραγουδάω δεν θα ράπαρα. Δεν είμαι τραγουδιστής, δεν έχω δουλέψει την φωνή μου, οπότε το ραπ είναι αυτό που με εκφράζει καλύτερα», παραδέχεται.
Όπως λέει, στο σχολείο στην Πάργα όπου μεγάλωσε ήταν άτακτος, «παιδί του τελευταίου θρανίου», που ξόδευε το χαρτζιλίκι του για την μουσική.
Σπούδασε Οικονομικά και την Διοίκηση «απλώς για να πάρω πτυχίο», όπως λέει, ενώ «το θέμα με την μουσική ξεκίνησε από πλάκα και τα τραγούδια μου τα άκουγαν μόνο οι φίλοι μου. Αποτέλεσμα ήταν να μαθευτεί στο χωριό ότι κάνω αυτό το είδος μουσικής. Μετά πήγαινα σε διάφορα clubs της περιοχής και επειδή έχω την ικανότητα να αυτοσχεδιάζω με τους στίχους με φώναζαν και έλεγα ότι μου κατέβαινε στο κεφάλι, εκείνη την στιγμή. Και τους άρεσε». Σιγά- σιγά άρχισε να ταξιδεύει και σε άλλες περιοχές και έγινε γνωστός. Τότε είπε στην μητέρα μου ότι φεύγει, για να κάνει καριέρα στην Αθήνα. Δεν τον πίστεψε και περιμένει ακόμα να γυρίσει!
Ο ίδιος αποκαλύπτει μάλιστα πώς από τότε που υπέγραψε με την Spicy και έγινε επιτυχημένος έχασε ανθρώπους από την ζωή του. «Όταν αρχίζεις να ανεβαίνεις και να ξεχωρίζεις κανείς δεν κάθεται δίπλα σου», λέει χαρακτηριστικά.
Πάντως, όπως λέει στην προσωπική του ζωή είναι πολύ ευγενικός, δεν μιλάει άσχημα και δεν ταυτίζεται με τον Tus. Είναι μόνο ένα εργαλείο που το χρησιμοποιεί για να πει όσα δεν μπορεί ο Χρήστος.
Στόχος του; Το χρήμα, γιατί «Όπως έλεγε και ο Νίκος Καζαντζάκης: Η δόξα δεν μου αρέσει γιατί με κάνει να κινούμαι στα πλαίσια που εκείνη θέλει»…
Πηγή: Πρώτο Θέμα.

Αναδημοσίευση από τη σελίδα   parganews.com.

Δεν υπάρχουν σχόλια: