Τα κοινωνικά μέσα μπορούν να αποτελέσουν ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό εργαλείο για την προβολή των τουριστικών προορισμών.
Συγκεκριμένα, τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης προσφέρουν τη δυνατότητα στους οργανισμούς τουριστικής προβολής, να προσεγγίσουν τον κοινό στόχο τους με μεγάλη ακρίβεια και να αλληλεπιδράσουν μαζί του με δημιουργικούς τρόπους, επιτυγχάνοντας τους στόχους τους στο Μάρκετινγκ.
Το φαινόμενο της οργανωμένης προβολής των τουριστικών προορισμών μέσω των Social Media, έχει ξεκινήσει εδώ και πολλά χρόνια σε αρκετές χώρες τους Εξωτερικού (π.χ. Αυστραλία, Αμερική) και τα τελευταία χρόνια εφαρμόζεται έντονα και στην Ελλάδα. Εκτός όμως από τις οργανωμένες προσπάθειες προβολής των τουριστικών προορισμών υπάρχουν και κάποιες προσωπικές πρωτοβουλίες των πολιτών για την προβολή του τόπου τους μέσω των Social Media. Ένα σχετικό παράδειγμα αποτελεί η πρωτοβουλία του Χρήστου Ντίτορα για την προβολή της Πάργας.
O διαχειριστής της σελίδας, δημιούργησε πριν από λίγα χρόνια την εν λόγω σελίδα στο Facebook, για την προβολή της Πάργας και την ενίσχυση του Brand Name της. Η σελίδα φιλοδοξεί να δημιουργήσει έναν κόμβο συνάντησης για όλους τους ανθρώπους που αγαπούν την Πάργα και την έχουν επισκεφθεί ή επιθυμούν να την επισκεφθούν στο μέλλον!
Μέχρι τα τέλη του Ιανουαρίου του 2015 στη σελίδα είχαν συγκεντρωθεί περίπου 16.600 μέλη από όλον τον κόσμο. Με συντονισμένες και συστηματικές ενέργειες το περιεχόμενο της σελίδας προσεγγίζει κάθε εβδομάδα δεκάδες χιλιάδες άτομα. Ωστόσο, ένα από τα βασικότερα χαρακτηριστικά της σελίδας είναι το εξαιρετικά υψηλό "engagement" των μελών της, δηλαδή η αλληλεπίδραση τους με το περιεχόμενο (σχόλια, like, κοινοποιήσεις, clicks). Η συγκεκριμένη σελίδα είναι από τις πρώτες σελίδες στο Facebook στην Ελλάδα, η οποία στηρίζεται στο Engagement Rate (βαθμός συμμετοχής μελών) και πιθανότατα η πρώτη από όλες τις σελίδες Τουριστικών προορισμών. Αρκετές από τις φωτογραφίες που κοινοποιούνται ξεπερνούν τα 1000 likes και η απήχηση τους τα 15.000 άτομα.
Πηγή: Αναδημοσίευση από τη σελίδα epixeiro.gr.
Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου