Ένα επώνυμο blog που γράφει και αναδημοσιεύει θέματα που αφορούν τον Καποδιστριακό Δήμο Πάργας. Oι αναρτήσεις του δεν αποτελούν υποχρεωτικά και άποψη του διαχειριστή
Για αναρτήσεις και διαφωνίες επώνυμα στη διεύθυνση tessas@freemail.gr

Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2014

Αγύριστο Κεφάλι: Παρουσίαση του βιβλίου για τον Αλκη Αλκαίο.

     Μια πολύ καλή πρωτοβουλία της Δημόσιας Βιβλιοθήκης και της Πολιτιστικής Ομάδας ΣΕΠΕ Φθιώτιδας και των εκδόσεων Λιβάνη να παρουσιάσουν το βιβλίο για τον Άλκη Αλκαίο.Παρών και ο Μίλτος Πασχαλίδης που μας κράτησε συντροφιά με τραγούδια που του είχε γράψει ο Αλκαίος. Πριν πάρει το λόγο με τα τραγούδια ο Πασχαλίδης, παρακολουθήσαμε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση γύρω από τον μουσικοσυνθέτη.
Αλκης Αλκαίος
Ο Άλκης Αλκαίος (Κοκκινιά Φιλιατών, 1949 – Αθήνα, 2012) ήταν ποιητής και στιχουργός. Το πραγματικό του όνομα ήταν Βαγγέλης Λιάρος. Πέθανε στις 10 Δεκεμβρίου 2012, σε ηλικία 63 ετών, από καρκίνο.Σχετικά με την καταγωγή του ο ίδιος αναφέρει σε επιστολή του προς το Σύλλογο Παργινών Αθήνας: «Στους φίλους μου καλλιτέχνες, όταν με ρωτούν για την καταγωγή μου, απαντώ ότι ο μεν Βαγγέλης [Λιάρος] είναι γέννημα Κοκκινιώτης και θρέμμα Παργινός, ο δε Άλκης [Αλκαίος] είναι γέννημα και θρέμμα Παργινός. Την Πάργα άλλωστε “περιέχουν” όλα μου τα τραγούδια κι ας είναι μόνο ένα απ’ αυτά που την αναφέρει ρητά (είναι η “Άνοιξη της Πάργας”) γιατί επί 45 χρόνια απ’ αυτήν φεύγω και σ’ αυτήν επιστρέφω κάθε καλοκαίρι. Γιατί η Πάργα μας είναι η νιότη μου, ο έρωτάς μου, το ταξίδι μου και η Ιθάκη μου».
Κατά τη διάρκεια της ζωής του έγραψε πλήθος ποιημάτων και γνωστών τραγουδιών όπως το Ερωτικό (Με μια πιρόγα). Βασικός του συνεργάτης υπήρξε ο μουσικοσυνθέτης Θάνος Μικρούτσικος. Συνεργάστηκε με καλλιτέχνες όπως οι Νότης Μαυρουδής, Βασίλης Παπακωνσταντίνου, Σωκράτης Μάλαμας, Μίλτος Πασχαλίδης και Μάριος Τόκας.

Πηγή: Αναδημοσίευση από τη σελίδα  hellasallnews.eu.

Δεν υπάρχουν σχόλια: