Ένα επώνυμο blog που γράφει και αναδημοσιεύει θέματα που αφορούν τον Καποδιστριακό Δήμο Πάργας. Oι αναρτήσεις του δεν αποτελούν υποχρεωτικά και άποψη του διαχειριστή
Για αναρτήσεις και διαφωνίες επώνυμα στη διεύθυνση tessas@freemail.gr

Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

Κανένας έλεγχος για το κάπνισμα στην Πάργα!

«Αγαπητό blog SARDELAS
   Πριν 100 περίπου χρόνια ο Εμμ. Ροΐδης έγραφε : « ενός μόνον νόμου έχομεν χρείαν, του περί εφαρμογής των νόμων».
Ο λόγος για τον πρόσφατο νόμο της Απαγόρευσης του καπνίσματος ,αν και στην πραγματικότητα δεν είναι και τόσο πρόσφατος αφού το κάπνισμα απαγορεύτηκε με Νόμο, από της 31-07-1856 !!!
   Επειδή και άλλες φορές με αναρτήσεις έχει καταγγελθεί και από αυτή την ιστοσελίδα ,απευθυνόμαστε στον Κύριο Νομάρχη Πρέβεζας, στις
κυρίες και στους κυρίους επόπτες Υγείας της Νομαρχίας και τους ρωτάμε , τι γνώμη έχετε ,σκοπεύετε να κάνετε καμιά φορά Έναν (1) έλεγχο στην Πάργα ;
Eαν υπάρχει θέμα μετακίνησης, λόγο οικονομικής κρίσης, είμαι διατεθειμένος εγώ ο υπογραφόμενος αναγνώστης ευχαρίστως να σας πληρώσω, αν και δεν μου περισσεύουν καθόλου, όλα τα έξοδα και ένα Τaxi για να μετακινηθείτε, αρκεί μόνο να το ζητήσετε.
   Παρακαλώ λοιπόν το blog Sardelas να δώσει την διεύθυνση μου στην Νομαρχία Πρέβεζας για να επικοινωνήσουν μαζί μου εάν και όταν αποφασίσουν να κάνουν τον επιβαλλόμενο από τον Νόμο έλεγχο στις καφετέριες στην Πάργα.
«Ήθελα να ήμουν Δικηγόρος ………….» (Montesquieu).-»

Αναδημοσίευση από το Blog, sardelas.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Κουβαρντά της Πάργας, αντί για ταξί πλήρωσε το καθαριστήριο για τα ρούχα σου που είχες πει σε κάποια δημοσίευση ότι μυρίζουν, κι άσε την νομαρχία και τα μαγαζιά στην υσηχία τους!!!